Dit weekend is een vreselijk slecht weekend voor mijn fitheid. Dat wil zeggen… dit paasweekend kunnen ze beter vreet weekend noemen.

Vrijdag avond naar de film met vrienden, en broodjes kebab eten. Zaterdag met broers en zussen pizza eten, zondag brunchen met mijn ouders en het ziet er naar uit dat we maandag ook uit eten gaan.

Het broodje kebab is goed voor ± 1200 Kcal. (met friet)
Een doorsnee pizza is goed voor ± 1000 Kcal.
Een paasbrunch zal ook ongeveer ± 1000 Kcal. zijn.
En dan nog maandag eten tja… ± 850 Kcal.
Een normal avondmaal is ongeveer 700 Kcal.

Oftewel ik eet tijdens de paasdagen alleen al met avond eten zo’n 1350 Kcal te veel. Dat is voor mij een halve dag voldoende aan energie.

Dus… extra workout time!!!

Eigenlijk wilde ik de 1000Kcal workout doen, maar door gebrek aan tijd heb ik de 30 minuten workout gedaan!

De workout in het kort:

  • 30 minuten
  • ± 391 kcal !!!!
  • ± 25% vet verbranding
  • ± 16 min. hartslagzone 4
  • ± 11 min. hartslagzone 3
  • ± 8 min. hartslagzone 2

Dit is een hele fijne workout. Okay hij is wel wat langer en dus ook redelijk heftig maar je knalt er echt een berg Kcal’s doorheen! En de oefeningen zijn ook lekker afwisselend! Je doet je benen lekker, je buik, een stukje armen en borst en het is niet heel zwaar maar wel op snelheid en de verbrandingsmotor gaat dus lekker loeien!

Er zitten goede warmup en cooldown deel in. Dus het is een hele complete video in 30 minuten.
Na ±30 minuten had ik er 391 kcal doorheen gejaagd!!

Okay, ik ben voor de workout zelf wel even 5x de trap op en af gerend dus dat zal zeker mee tellen in de 391kcal, maar ik denk toch zeker dat je 250 tot 325 kcal met deze work out zal moeten kunnen verbranden!

Have fun!

And remember: A champion is someone who GETS UP when he can’t!!!